דגל ישראל

שאלות ותשובות

איך מתפעלים את השעון?

הוראות כיצד לתפעל את השעון - יש ללחוץ כאן

האם יש אחריות לשעון?

אחריות לשעון, למטען ולסוללה - שנה מיום הרכישה. נא לעיין בטופס האחריות שקיבלתם עם השעון.

כמה מספרים ניתן להכניס בחיוג המקוצר?

לשעון פוקסי ניתן להכניס עד שלושה מספרים לחיוג מהיר, כל כפתור מחייג למספר אחר.

באילו צבעים ניתן לרכוש את השעון?

השעון מגיע בארבעה צבעים לבחירתכם - שחור, כתום, כחול וכסוף.

האם השעון נגד מים?

השעון עטוף בסיליקון, כך שגשם ולכלוך לא יחדור. אך השעון לא אטום נגד מים ואין לצלול איתו או להתקלח איתו.

מהי רמת הקרינה של השעון?

רמת הקרינה הגבוהה ביותר של השעון בעת שנבדק ע"י היצרן הוא 0.323 W/Kg. השעון הוא אכן טלפון סלולרי אך שימוש בשעון לא מצריך החזקה בצמוד לאוזן אלא דיבור ישיר אל השעון (השעון מופעל עם ספיקר באופן אוטומטי) , כך שקרינה אינה משפיעה ישירות על הגוף כמו בסלולרי רגיל.

מה הזמן המשוער שהסוללה מחזיקה?

הסוללה בעוצמה של 480 mAh כך שבשימוש סביר יכולה להחזיק 5 ימים.

באילו תדרים השעון עובד? ובאיזה דור?

השעון עובד בתדרים 850Mhz, 900MHz, 1800MHz, 1900Mhz ובדור 2 בלבד.

איזה כרטיס SIM ניתן להכניס לשעון?

השעון פועל בדור 2, כך שניתן להכניס כרטיסי SIM של החברות הבאות: סלקום, אורנג', גולן טלקום, הום סלולר, יו פון, 012 מוביל והוט מובייל

מה השימוש של סיסמת בשעון?

באמצעות הסיסמא, ניתן לשנות את מספרי החירום של השעון. כל שאר האפשרויות שמתבצעות בשעון אינן מצריכות סיסמא - השעון מזהה את מספר הפלאפון באופן אוטומטי.

שכחתי את סיסמא! מה עושים?

נא ליצור קשר עם התמיכה צור קשר

האם עלי להיות רשום בחבילת גלישה אצל ספקית הסלולר?

אין צורך בחבילת גלישה. השעון משתמש רק בשיחות ובהודעות SMS

איזה חבילת סלולר הכי מומלצת?

חברת פוקסי הינה חברה נייטרלית. כל הספקיות אשר עובדות בדור 2 יכולות להתאים. צרו קשר עם החברות או בקרו באתרי האינטרנט על מנת לקבל את החבילה המתאימה לכם. זכרו: עדיף להשתמש בחבילה "לא דיברת לא שילמת" כיוון שאלו הפונקציות היחידות שהשעון עושה - שולח הודעות SMS כשמבקשים ממנו, ומתקשר כאשר מבקשים ממנו. לכן אין טעם להירשם לחבילה של ללא הגבלה במחיר גבוהה יותר, כאשר השימוש בשיחות הטלפון הוא מינימלי, ובעיקר מיועד לחירום.

האם השעון בעברית?

השעון הוא ללא שפה. פשוט כך. השעון מציג רק את השעה והתאריך, וכל האפשרויות האחרות מתבצעות באמצעות שליחת SMS ע"י המשפחה.

האם השעון עובד בכל מקום בעולם?

השעון עובד בכל העולם מלבד יפן ודרום קוריאה.

השעון מראה אין קליטה - no service

יש לבדוק שכרטיס הסים מוכנס כראוי ותומך בדור 2

לא ניתן להתקשר לשעון

יש לבדוק שכרטיס הסים מוכנס כראוי ותומך בדור 2.

שלחתי הודעת SMS לשעון אבל לא התקבלה הודעה חזרה

יש לבדוק שכרטיס הסים מוכנס כראוי, וכמו כך שהכנסתם תחביר הודעה נכון ושלחתם למספר הנכון. במידה ורכשתם חבילת הודעות קבועה מראש, יש לבדוק שלא מיציתם את החבילה.

האם המידע על המיקום ו\או שיחות הטלפון נשמרות אצל גורם צד שלישי?

לעולם לא. בשום מצב שהוא. השימוש בשעון ובשירות האיתור שלנו לא נשמר על שום שרת.

האם ניתן להתקשר לשעון? האם השעון מצלצל?

ניתן להתקשר לשעון, השעון לא מצלצל - כדי לא להפריע - אבל מורגש רטט קל.

שלחתי הודעת SMS לשעון אבל לא התקבלה הודעה חזרה

יש לבדוק שכרטיס הסים מוכנס כראוי, וכמו כך שהכנסתם תחביר הודעה נכון ושלחתם למספר הנכון. במידה ורכשתם חבילת הודעות קבועה מראש, יש לבדוק שלא מיציתם את החבילה.

איזה כרטיס סים מתאים לשימוש בשעון?

כרטיס סים רגיל לחלוטין. לא מיקרו-סים או נאנו-סים.

האם איתור של עונד השעון מתבצע אונליין?

במצב רגיל מקלט ה GPS מכובה על מנת לחסוך חיי סוללה. האיתור לא מתבצע אונליין כיוון שהשעון לא משדר באופן קבוע את מיקומו, אלא רק כשמתקבלת בקשה לכך. כאשר מתקבלת הודעת SMS אשר מבקשת את המיקום של השעון, מקלט ה GPS נפתח על מנת לקבל את המיקום, ונסגר שוב.
לצורך השוואה - מקלט אשר דולק 24/7 - אורך חיי הסוללה הוא 4-5 שעות. מקלט שדולק רק כשמתקבלת הוראה - אורך חיי הסוללה 4-5 ימים.

האם יש עלויות שימוש חודשיות?

אין עלויות שימוש. אתם רוכשים את השעון פעם אחת, והוא שלכם. העלויות הנוספות היחידות הן של חברת הסלולר לפי השימוש.

מה השימוש של לחצן מצוקה?

בלחיצה על לחצן המצוקה, השעון שולח שתי הודעות. הודעה ראשונה - "help me" לכל המספרים. לאחר מכן השעון מבצע איתור למיקום ושולח הודעה נוספת עם מיקום עונד השעון.

...בין לקוחותינו


למידע נוסף השאירו פרטים:




טלפון במשרד: 077-5563137 טלפון נוסף: 050-5297424      |       אימייל: support@foxi.co.il